Răspunsuri

2014-03-29T09:48:37+02:00
1 supra 6 pai 1 este o fata a zarului si 6 cat vrei sa dai.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T09:51:11+02:00
Probabilitatea=numărul de cazuri favorabile supra număr total La noi, numărul de cazuri favorabile=de câte ori poate câdea6, adică o dată deoarece un zar are doar o faţetă cu 6. Iar numărul total este 6 deoarece zarul are în total 6 feţe.⇒Probabilitatea=1/6
Sper că te-am ajutat! :)
1 5 1