Răspunsuri

2014-03-29T09:49:56+02:00
5+3=8(suma plusurilor numerilor)
28-8=20(nr. egale fara plusurile lor)
20:2=10(primul nr. = al doilea nr fara plusuri )
10+3=13(primul  nr.)
10+5=15 (al doilea nr.)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T16:56:33+02:00
       1)Cat reprezinta 2 segmente egale?                                                                               28-(3+5)=20                                                                                                            2)Cat reprezinta un segment?                                                                                         20:2=10                                                                                                                  3)Cat este a?                                                                                                              10+3=13                                                                                                                 4)Cat este b?                                                                                                                10+5=15                                                                                                                 V:13+15=28                                                                                                               V:13-3=10                                                                                                                  V:15-5=10