Dati-mi niste lecturi de cls a 6-a de maxim 10 pagini pe care ar trebui neaparat sa le citesc.Cam 20 as vrea sau minim 10.Si le vreau scrise de Mihail Sadoveanu,Ion Luca Caragiale,sau ce scriitor roman mai stiti.Dar sa fie importante!
Marchez cel mai bun raspuns.

2

Răspunsuri

2014-03-28T20:01:31+02:00
1. La Medeleni- de I. Teodoreanu
2.Amintiri din copilarie-de Ion Creanga
3.Viata ca o prada- de Marin Preda
4.Poezii- de Mihai Eminescu
5.Poezii- de I. Pillat
6.Momente si schite- de Ion Luca Caragiale
7. Balade populare
8.Coliba unchiului Tom- de H. Becher Stawe
9.Aventurile lui Tom Sawyer- de Mark Twain
10.Print si cersetor- de Mark Twain
11. Cartile junglei- de Rudyard Kipling
Vevee,nu vreau romane,ar vrea povestiri de 10 pagini ca "Vizita..." sau "Bunicul" etc...Ceva scurt.
Mikigabi,ce scrii asa de mult?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T20:18:54+02:00
Ion  creanga=amintiri din copilarie, procitania, la scaldat, pupaza din tei        vasile alecsandri= miezul ierni, sfarsit de toamna, viscolul, sania, noaptea, balta, serile la mircesti, bradul         ion luca caragiale= tren de placere, lantul slabiciunilor, vizita d-l goe, o scrisoare pierduta, o noapte furtunoasa        mihai eminescu=peste varfuri, noi amandoi avem acelasi dascal, la mijloc de codru, revedere, trecut-au anii, pe aceeasi ulicioara       ion slavici=budulea tachii, popa tanda       barbu stefanescu delavrancea=hagi tudose       grigore alexandrescu= cainele si catelul, toporul si padurea, soarecele si pisica, pisica salbatica si tigrul, dreptatea leului, boul si vitelul      george cosbuc=la oglinda, vara, seara, doina, pastel, vestitorii primaverii,in miezul verii, trei,doamne, si toti trei     costache negruzzi= sobietki si romanii, alexandru lapusneanu     anton pann=carul frant(nevoia invata pe om), copaciul si dovleacul      nicolae balcescu=libertatea nationala, unitatea nationala     stefan octavian iosif=bunica, april, visul, cantec, cantec de leagan, cantec sfant     alexandru vlahuta= pe inaltimile parangului     calistrat hogas= singur       mihail sadoveanu= hanul ancutei, cozma racoare,duduia margareta, oameni si locuri, povestiri de seara , impresii dobrogene etc sunt foarte multe de citit de multi scriitori romani dar eu am trecut ce ai nevoie pe parcursul scoli
Si eu am cartea asta cu lecturile copilariei de cls 6 si am citi 80% din ele,dar ms oricum...
plugusorul , novac si corbul, greuceanu, constantin brancoveanu ioan nenitescu=tara mea ioan al. bratescu-voinesti=puiul tudor arghezi=bade ioane mihail sadoveanu=domnu trandafir ion agarbiceanu=darul lui mos miron traian cosovei= padurea letea nu stiu ce nu ai citit ca sa iti spun mai mult
ti-am marcat raspunsul ca cel mai bun .ms mult!