Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T19:23:40+02:00
A o sfecli = a ajunge într-o situație neplăcută, a o păți;
a se lega (de cineva) expr. 1. a acosta (pe cineva). 2. a se atașa (de cineva), a ține (la cineva).
a pune mana pe=a insfaca,a prinde

a face voia cuiva=a face cuiva pe plac


Comentariul a fost şters
Si "a-si incerca norocul" sti?
a întreprinde ceva fără a fi sigur de reușită
Si "a tine sfat"?
a dezbate,a sfatui,a discuta
2014-03-28T19:33:47+02:00
Ase lega= a se atasa
A face voia cuiva= a face pe plac
A-si incerca=