Va roj ajutatima : O fabrica de conserve a ambalat intr-o zi 454 de borcane cu morcovi , de doua ori mai multe borcane cu gogosari , iar castraveti cu 280 mai putine borcane decat celelalte cu morcovi si gogosari immpreuna . Cte borcane cu castraveti s-au ambalat ? Dau Bine !

2

Răspunsuri

2014-03-28T18:56:51+02:00
 454 de borcane cu morcovi 
de doua ori mai  multe borcane cu gogosari 
 castraveti cu 280  mai putine borcane decat celelalte cu morcovi si gogosari  impreuna
--------------------------------------------------------
 borcane cu castraveti s-au ambalat ? 
454x2=908(borcane gogosari)
454+908=1362(borcane morcovi si gogosari)
1362-280=1082(borcane castraveti)

12 3 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T18:58:25+02:00
454*2=908_gogosari
908+454=1362_gogosari+morcovi
1362-280=1 082 borcane castraveti
12 4 12
danmirelurusu , scrie corect cerinta ca faci greseli elementare
cica roj in loc de rog
si mai sunt
Comentariul a fost şters
macar ma corectez