Răspunsuri

2014-03-28T18:44:52+02:00
E sin, nu sign, asa-i?
Nu, pentru ca mai e inca un exercitiu care contine tot sign...
Deci nu prea cred ca este vreo greseala...
nu e greseala, e functia semn (sign)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T22:24:00+02:00

sign(x) inseamna semnul lui x si are valorile


sign(x)=     +1 daca x>0

                   0  daca x=0

                    -1   daca x<0

pui acolada ca la modul, nu stiu sa p scriu aici

graficul :duci o dreapta paralela u OX , la distanta 1, pentru x>0, un punct in origine cand x=0 si o dreapta // ox la distanta -1 pentru x<0