Răspunsuri

2014-03-28T18:36:28+02:00
Daca in 3atomi....1 molecula NH3
         In 9 atomi....x=>x=9/3=3 molecule amoniac
P.S. Sper sa fie bine..:)
Și eu sper..:))
Ești clasa a VII-a?
a11-a
Wow eu a 7 si nu-mi place chimia deloc :)
Te cred..nici mie nu imi placea pe atunci :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T18:41:05+02:00
1 mol NH3........6,023 * 10 la 23 molecule.............3 * 6,023 * 10 la 23 atomi H
x moli NH3...................y molecule..........................9 * 6,023 * 10 la 23 atomi H
y = 3 * 6,023 * 10 la 23 molecule
x= 3 moli NH3  
1 5 1