Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T18:40:59+02:00
Cele sapte minuni dei caraca cand o macara turn a construit  blocuri in jurul ei si daua aceea nu a mai putut scoate de acola dar au reusit
3 2 3
2014-03-28T19:23:27+02:00
Colosseumul este un monument turistic din Roma vizitat de foarte mulți turiști din toată lumea. El este probabil cea mai impresionantă clădire-ruină a Imperiului Roman. Cunoscut inițial sub numele de Amfiteatrul Flavian, Colosseumul era cea mai mare construcție a vremurilor sale și astăzi este cel mai mare amfiteatru antic care poate fi vizitat.
1 5 1