Vreau si eu continuarea dialogului cu inca 6 dialoguri:
Un porumbel care isi avea cuibul nu departe de al ciourii,o intreaba candva:
-Vecina draga,cum le merge puilor tai?
-Multumesc frumos ,cresc........

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T18:08:55+02:00
- Multumesc frumos , cresc spumpii mei . 
- Ma bucur mult ! Mi-asi dori sa am si eu cativa puii .
- Toate pasarile si-ar dori . A nu a vea copii este ca si cum nu ai avea lumina si viata .
- Multumesc !
- Cu placere !
- Ai vrea sa vii astazi la mine sa te joci cu puii ?
- Sigur ! Asa pot invata cum sa  ma comport ca o mama .
- Multumesc de invitatie !
Si cele doua se intreba spre cuibul ciorii . 
Sper ca te-am ajutat si iti place !
1 5 1
2014-03-28T18:09:14+02:00
Frumos, nu avea grija.dar ai tai?
__ai mei zboara ici colo ,  zburda toata ziua.ai mare noroc!
__multumesc. 
__cu placere ! spuse porumbelul.acum ma duc  sa ii aduc acasa.la revedere!
__la revedere!