Cum se face o descriere stiinifica??????
ajutoooooooooooooooooooooooooooor!

2
O DESCRIERE STIINTIFICA ADICA SA NU FI VISATOARE. SA VORBESTI MAI MULT DE BIOLOGIE FORME RELIEF SURSE NATURALE ERTC
ETC
multumesc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MA BUCUR CA TEAM AJUTAT IMI DAI SI MIE PUNCTE ! DACA VREI

Răspunsuri

2014-03-28T17:43:38+02:00
Vb sunt folosite, in general, la modul indicativ timpul prezent
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T18:31:01+02:00
Este vorba de perspectiva care este obiectiva.Descrii doar oferind informatii reale gen "are o inaltime de 1,67 m..,este solid,are o densitate de...,este maro".Nu folosesti expresii precum "eu cred",oferi doar informatii exacte,precise si nu iti exprimi opinia ta .
spre exemplu descrii un trandafir :
Tulpina, poate fi cățărătoare sau târâtoare, de înălțime variabilă în funcție de soi (0.5 – 4 m).Frunzele alterne, imparipenat-compuse, (cu peste 11 foliole, rar simple), însoțite de stipele, pot fi caduce sau persistente.Florile cu 5 petale, 5 sepale și număr mare de stamine și stile, pot fi solitare, pauciforme, umbeliforme sau dispuse în raceme umbeliforme, de diverse culori (albe, galbene, roz, roșii, etc).Fructul este cărnos, iar receptaculul, sferic sau urceolat, cu numeroase ovare, stilul cu stigmatul capitat.P.S Nu zici ca trandafirul este simbolul iubirii pentru ca aceasta este descriere subiectiva :)
1 5 1