Observati segmentele de dreapta care se pot citi pe dreapta a.

____________________________________________
A B C
segmental AB:
segmental BC:
segmental AC:
ce segmente de dreapta puteti citi pe dreapta b?
_____________________________________________
M N O P
dau un punctaj maxim celui ce va raspunde!

2

Răspunsuri

2014-03-28T18:15:46+02:00
Ab si bc, mn si op,sper sa te fi ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T18:16:02+02:00


segmentul MN

segmentul NO

segmentul OP

segmentul MO

segmentul MP

segmentul NP