Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T16:46:52+02:00
 Ma=  \frac{a+b}{2} \\ a+b = \frac{5}{3} -  \frac{3}{7} +  \frac{1}{3} +  \frac{3}{7}  =  2  \\ Ma= \frac{2}{2} =1

poti fi mai explicita te rog??
ok
am aflat a+b si am inlocuit in formula, apoi am calculat a+b/2. trebuie sa stii formula.
Coollexy2010 trebuia sa dau un refresh la pagina acum se vede cum trebuia :))
2014-03-28T16:48:57+02:00
= 5supra3-3supra7=?
                                   =rezultatele le imparti
=1supra3+3supra7=?