Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T15:08:44+02:00
O vulpe are 4 picioare
un lup are 4 picioare

6 lupi=6x4=24 picioare
8 vulpi=8x4=32
IMPREUNA:24+32=56 picioare

un iepure=4 picioare
un curcan=2 picioare

8 iepuri=8x4=32 picioare
8 curcani=8x2=16
IMPREUNA: 32+16=48 picioare
cu placere
6x4+8x4=24+32=56
8x4+8x2=32+16=48
imjpreuna toti au 48 de picioare
impreuna
2014-03-28T15:11:06+02:00
6x4=24(picioare 6 lupi)
8x4=32(picioare 8 vulpi)
24+32=56(picioare 6 lupi + 8 vulpi)
8x4=24(picioare 8 iepuri)
8x2=16(picioare 8 curcani)
24+16=40(picioare 8 iepuri + 8 curcani)