Intr- lada sunt 159 kg de fructe , in alta lada de 2 ori mai multe kg , iar in atreia de 5 ori mai multe kg de fructe decatin prima lada .

Ce cantitate de fructe este in total in cele trei lazi ? Va rog este urgent !

2
cu segmente?
Comentariul a fost şters
159+(159*2)+(159*5)=159+318+795=1272 kg

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T15:06:20+02:00
A |__159__|
b |__159__||__159__|
c |__159__||__159__||__159__||__159__||__159__|


a=159
b=159x2
b=318
c=159x5
c=795

in total:
159+318+795=1272 kg
============================
1. Cate kg sunt in cea de-a doua lada?
159x2=318 kg
2. Cate kg sunt in cea de-a treia lada?
159x5=795 kg
3. Cate kg sunt in total in cele 3 lazi?
159+318+795=1272 kg
28 3 28
Comentariul a fost şters
acum intelegi?
Comentariul a fost şters
nu am nevoie sa imi dai, ma intereseaza sa intelegi
Comentariul a fost şters
2014-03-28T15:08:40+02:00

159x2=318(kg in a doua lada)

159x5=795(kg in a treia lada)

159+318+795=1272(kg de fructe in total)

17 3 17
Comentariul a fost şters
cu placere!
Comentariul a fost şters