Răspunsuri

2014-03-28T14:33:26+02:00
Prin atentie totala la spusele profesoarei si exersare zilnica!

cu ajutorul lectiilor de pe cd sau caseta deoarece poti auzii si pronuntia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T14:36:35+02:00
-cautand traducerea versurilor melodiilor din engleza
-notand cuvintele noi pe care le inveti
-sunt niste applicatii pe android gen hidden objects care te Pun sa cauti niste obiecte in engleza si tu automat le cauti traducerea pentru ca e contra timp si inveti f usor si placut :D