Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-28T14:17:52+02:00
Primul numar este 300 si daca taiem zerourile rezulta numarul 3 , care este al doilea numar .
300-3=297
2014-03-28T14:36:06+02:00
Primul nr este 300 daca taiem doua zerouri ramne 3. aflam al doilea numar                    300-3=297 
ma poti ajuta si pe mine la ceva?
da cu ce
da-mi cerere de prietenie si vorbim
ok
gata