Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T13:18:04+02:00
                                  Doamna invataoare ,                                                                                      astazi trebuie sa plec de la 3 lectii 
             din motive de sanatate 
                              mulumesc,numele tau
6 3 6
2014-03-28T13:24:36+02:00
                                    draga doamna invatatoare
 nu  pot veni astazi la scoala fiindca sunt bolnava , as putea veni la scoala peste 3 zile . ma puteti invoi?
                                                                        eleva dumneavoastra,
                                                                                        .....................
Draga doamna invatatoare, cu ocazia zilei de 8 Martie va urez multa sanatate, bucurie si sa aveti parte numai de impliniri!!! Cu multa stima elevul dumneavoastra .......... si scrii numele tau!!!!!!