Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T09:05:40+02:00
Aria este egala cu baza ori inaltime pe 2 
inaltimea se afla prin teorema lui pitagora din triunghiul dreptunghic format la caderea inaltimii perpendicular pe baza si este egala cu 12 cm 
aria este egala cu 18 ori 12 supra doi egal cu 108 cm patrati...


106 3 106
2014-03-28T09:10:32+02:00
Duci o inaltime din varful triunghiului pe dreapta si o natezi cu M astfel in cat in triunghiul ABC, M perpendicular pe BC , A find varful. Apoi scri ca BM=CM=9 cm , deoarece este jumatate din BC.Folosesti teorema lui Pit si iti da ca AM la patrat=BA la patrat - BM la patrat. Iti rezulta ca AM = radical din 144 care este =cu 12cm. Ari este AM  inmultit cu BC totul supra 2 , adica 12 ori 18 totul supra 2 cre rezulta 108.

53 4 53