Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-28T08:55:40+02:00
Formula este l la patrat, inmultit cu radical din 3, totul pe 4, unde l este latura triunghiului.Deci ne va da ( 36 *radical din 3 )/4.Se simplifica 36 cu 4 si rezulta 9*radical din 3.Bafta!
19 4 19
2014-03-28T09:00:24+02:00
6 radical din 3 totul supra 4==> 6x2x3 supra 4=> 108 supra 4 =27 Cred ca e bun asa. Eu asa stiu sa fac
15 3 15