Răspunsuri

2014-03-27T22:42:27+02:00
Zambile=zi Freze=f Garoafe=găsit Z+f+g=907 Afla garoafe : z+f=612 612+g= 907 G=907-612 =295 Acum aflam zambile : G+f=459 Z+459=907 Z=907-459=448 Aflam frezele : 907-448-295
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-27T22:57:55+02:00
1. Cate garoafe sunt ?
   907-612=295
2. Cate freze sunt ?
   459-295=164
3.Dar zambile ?
   612-164=448

 Verificare : 295+164+448=907
1 5 1