Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T21:19:14+02:00
 Pot zice doar un singur lucru: ai incredere in tine si nu lua in seama ce zic ceilalti. Doar fii tu insuti
Nu lua in seama daca te injura cineva de exemplu nu incerca sal injuri si tu pe el tu fi tu insuti si totul o sa fie bine!!!
2014-03-27T21:25:57+02:00
1.Cea mai buna idee ar fi sa intri intr-o biserica oricare ar fi religia ta si sa iti testezi sentimentele pe care le ai cand te uiti la icoane si incerci sa deslusesti minunile nevazute ale lui Dumnezeu.
2.Pune-l pe cel mai bun prieten al tau sa iti intrebe toti colegii ce parere au despre tine si sa vezi cine iti este prieten si cine nu,iar cu cat mai multi prieteni ai,tragi mai multe concluzii despre tine.
3.Daca faci ceva din urmatoarele:
a)fumezi
b)injuri grav
c)folosesti substante otravitoare in organism
d)ai avut peste 20 de iubiti/iubite origenti/e
e)ai poze provocatoare pe facebook sau cu sapca si pantalonii cu chilotii la vedere
...inseamna ca esti un/o needucat/a si un/o ********* si ca nu meriti sa pui intrebarea aceasta.
Cu placere!