Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-27T19:55:48+02:00
Un bou se straduia din toate puterile sa se strecoare printr-un pasaj foarte ingust ce ducea spre grajdul sau.

Un tanar vitel, sosit prin preajma, s-a oferit sa mearga inainte, aratandu-i astfel calea prin care putea sa treaca.

„Nu este nevoie sa te deranjezi,” i-a spus boul. Cunosc aceasta cale dinainte ca tu sa te fi nascut.”

Morala: Naivitatea celor tineri este departe de a intelege dificultatile maturitatii. / Nu-ti lua libertatea de a-i ajuta pe cei mai in varsta ca tine.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T20:01:52+02:00
Un bou se straduia din toate puterile sa se strecoare printr-un pasaj foarte ingust ce ducea spre grajdul sau.

Un tanar vitel, sosit prin preajma, s-a oferit sa mearga inainte, aratandu-i astfel calea prin care putea sa treaca.

„Nu este nevoie sa te deranjezi,” i-a spus boul. Cunosc aceasta cale dinainte ca tu sa te fi nascut.”

Morala: Naivitatea celor tineri este departe de a intelege dificultatile maturitatii. / Nu-ti lua libertatea de a-i ajuta pe cei mai in varsta ca tine minunata.
1 5 1