As dori si eu cate 3 propoziti cu:substantiv comun,substantiv propriu,pronume.

2
ajutatima
Comentariul a fost şters
multumesc
Comentariul a fost şters
ghiocelul firav danseaza cu toporasii tineri. andreea culege flori binefacatoare din gradina florilor! ea merge usor in padurea de smarald!

Răspunsuri

2014-03-27T19:44:24+02:00
mama  este cea mai buna
eu locuiesc in JIBOU .
eu   nu mai sunt copil.... sper ca te-am ajutat

cp alecsandraa
si pe mine tot alexandra ma cheama!!!!!!!!
Comentariul a fost şters
multumim frumos
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-27T19:51:39+02:00
Noi vom vizita maine doua castele vechi.
Eu sunt a sa buna prietena ajutatoare .
Tu esti al meu coleg de banca .


Pisica aceea este foarte frumoasa !
Am cumparat douazeci si una de caiete.
Am ales sa pierd pentru a castiga fata aceea la concurs .


Maria este cea mai glumeata din clasa .
Dana este foarte inteligenta la matematica .
Elena se pricepe bine la limba  romana.
Comentariul a fost şters
ok
noapte buna la toata lumea
nopte buna la voi pt mine nu e inca ora de culcare
Comentariul a fost şters