Precizeaza felul subordonatelor din frazele de mai jos:
1)Despre ce m-ai intrebat se vorbeste mult.
2)E uşor pentru cine invaţă .
3)Se spune că munceşte mult.
4)E uşor să vorbeşti.
multumesc mult pentru ajutor !!!!

2

Răspunsuri

2014-03-27T19:41:53+02:00
1 subiectiva
2 subiectina 
3 subiectiva 
4 subiectiva 
toate sunt subiective

mulţumesc
Toate sunt subiective
Din fericire toate sunt subiective
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T19:45:00+02:00
1)Despre ce m-ai intrebat /1 se vorbeste mul/²
P1-C.i.
P2-P.P
2)E usor /1pentru cine invata/²
P1-C.D.
P2-P.P
3)Se spune/1ca munceste mult/²
P1-S.B.
P2-P.P.
4)E usor/1 sa vorbesti/²
P1-P.P
P2-P.R.
Sper ca ai inteles:D
5 4 5