Răspunsuri

2014-03-27T18:53:58+02:00
Inlocuiesti fiecare relatie ( a+b ) din prima 
952 +c=2059
1463 +a =2059
1000+b= 2059 
apoi afli necunoscuta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T19:08:50+02:00
A+b+c=2059
a+b=965
b+c=1463
a+d=1000
il aflam pe "c" inlocuind cu realtia "a+b":
965+c=2059
c=2059-965
c=1094
il aflam pe "a" inlocuind cu relatia "b+c":
a+1463=2059
a=2059-1463
a=596
il aflam pe "b" scazand din 2059 "a+c" pe care tocmai le-ai aflat:
b+1094+596=2059
b+1690=2059
b=2059-1690
b=369
si acum il aflam pe "d" inlocuind din relatia "a+d":
596+d=1000
d=1000-596
d=404


Verificare:1094+596+369=2059
               596+396=965
               369+1094=1463
               596+404=1000



Sper ca te-am ajutat! ;)