Răspunsuri

2014-03-27T18:09:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Poezia depinde de:rima :vocabular:tema si aranjament
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T18:11:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Incearca sa faci versurile sa rimeze! Sa pui cat mai multe epitete (repetiti : ...si merse,merse , comparatii : ca soarele , si epitete) Si cat mai multa imaginatie! Sa nu iei de pe net! Mult noroc! ;)
voiam sa spun figuri de stil*
uite un raspuns care imi explica cum sa fac :))
:)