Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-27T18:10:41+02:00
Portocaliu cu alb rezulta culoarea pielii
iti multumesc mult
cu drag,eu asa am folosit mereu succes!
dar culoarea parului blond din ce amestec se obtine/
te rog frumos Emmaiac
galben cu alb iprobeaza mai intai
2014-03-27T18:58:38+02:00
Poti amesteca alb cu portocaliu in cantitati egale si vei obtine culoarea pielii
„multumesc
Portocaliu cu alb , sau cu roz , galben si alb , in cantități mici culorile :)
ms