Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-01-16T19:29:06+02:00
Luand in considerare nevoia unui model pentru a realiza o scrisoare de intentie, iti oferim trei exemple inspirate din cele folosite cu succes de candidati pentru a-si gasi un job. Cele trei modele de scrisoare de intentie sunt pentru niveluri diferite de cariera.Primul exemplu de scrisoare de intentie este pentru un candidat entry-level, fara experienta sau cu experienta minima. Desi are o exprimare mai libera, fiind potrivit pentru companii private si medii de lucru informale, in acest model de scrisoare de intentie se pastreaza, totusi, un ton respectuos, formal.Primul model de scrisoare de intentieStimate Domnule/Doamna,Va adresez aceasta scrisoare de intentie ca raspuns la anuntul dumneavoastra pentru postul vacant pe care il aveti in institutie.Am absolvit Facultatea de Adminstratie si Afaceri, Universitatea din Bucuresti si consider ca in anii de studentie am acumulat multe cunostinte in drept, economie, management, marketing si finante. Astept cu nerabdare sa pun in practica aceste cunostinte, combinate cu abilitati utile domeniului si, implicit, jobului dvs.Sunt o persoana dinamica, cu aptitudini foarte bune de comunicare, dobandite in experienta mea (de promoter), responsabila, hotarata, interesata in perfectionarea profesionala in domeniul economic. Imi doresc sa am sansa de a lucra in compania dumneavoastra, unde as putea sa-mi pun in evidenta capacitatile intelectuale si experienta acumulata (conform CV anexat) pentru a indeplini sarcinile si scopurile organizatiei, cat si pentrudezvoltarea carierei mele.Daca veti considera ca motivatia si calificarea mea sunt oportune pentru obtinerea unui loc in cadrul companiei dumneavoastra, sunt disponibil in orice moment pentru a fi contactat in vederea discutarii detaliilor unei posibile colaborari.Va multumesc,
Prenume Nume.

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-16T19:40:13+02:00
Sper sa te ajute. Este din carte de bac 2003
2 5 2