Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T18:23:05+02:00
Pt ca au forma asemanatoare
De exemplu,gura-leului daca apesi pe ea se deschide ca o gura
mersi
pai, la fel cum a zis si Marciuscr7!!!!!!!!!! sau, asa e vorba din mosi stramosi , asa au considerat stramosii nostrii!!!!!!!
:*
hey!!!!
2014-03-27T18:48:27+02:00
Aceste plante au denumirile respective deoarece aspectul lor fizic este asemanator cu cel al animalelor ale caror nume le poarta.

copiatoareo!
nu am copiat nik,Eu am scris(daca nu vezi) diferit de ce a scris el.
ma refer la ceea ce am scris eu!!!!!!!!!
ce ai scris tu?In afara de asa e vorba din mosi stramosi , asa au considerat stramosii nostrii!!!!!!!