Răspunsuri

2014-03-27T15:41:15+02:00
Fa niste oameni care arunca lichide toxice,iar in apa pesti morti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T15:42:16+02:00
Poi scrii si tu acolo MEDIUL ESTE POLUAT DATORITA OAMENILOR CARE ARUNCA DESEUTILE PE JOS IN LOC SA LE ARUNCE IN COSUL DE GUNOI . asa ca acolo faci un desen cu un tomberon care plange si prin asta exprimi durerea lui ca a ramas singur si nu mai arunca oamenii lucrurile in el . asa ca stii tu ce sa faci bafta sper ca te-am ajutat
multumesc , asta e o idee foarte buna
cu placere vei ca team azutat :))