Sunt 44 tuistimstraini si romani.Daca impartim numarul turistilor romani la numarul turistilor straini obtinem catul 6 si restul 2. Cati turisti straini sunt?

2
turisti straini
in prima propozitie
va rog
jasminstefan poti sa ma ajuti
???

Răspunsuri

2014-03-27T15:42:07+02:00
7 pentru ca 6×7=42 iar 44-42=2 care e restu 
pai da si vine 44:7=6 rest 2
nu vine asa toata prblema
pai mai sus ti-am zis cum sa faci sa ajungi la 7
da dar tot nu e bine,.
pai de unde stii ca nu e bne?
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-27T16:50:46+02:00
S.I___I___I___I___I___I___I+2
R.I___I

 Suma este 44 .
 44-2=42 suma partilor egale 
 42:7=6 ( romani )
 6x6+2=38 ( straini )

1 5 1