Complementul este partea secundară de propoziţie care determină un verb, un adjectiv, un adverb sau o interjecţie. Complementele se clasifică în : complemente necircumstanţiale directe şi indirecte şi complemente circumstanţiale de loc, de timp, de mod, de scop, de cauză, consecutiv, condiţional, instrumental.
multumesc!
Complementul este partea secundara de propozitie care determina un adjectiv,un adverb,un verb sau o interjectie .
Cuplă' ! :3
multumesc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-16T19:01:01+02:00
Complementul este partea secundară de propoziție care determină un verb sau o locuțiune verbală.

9 4 9
2014-01-16T19:01:39+02:00
Complementul este partea secundară de propoziție care determină un verb sau o locuțiune verbală. :)

6 4 6