Răspunsuri

2014-03-27T14:35:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Verbul = verb predicativ sau nominal, caz, functie sintactica, mod, timp,persoana,numar
daca este nominal =nume predicativ exprimat prin ...., gen, numar
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T15:03:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sa luam o propozitie: "Maria a mancat mere" 
"a mancat"-verb predicativ, mod indicativ, timp perfect compus, nr. sg, conjugarea(a manca) I, f. s. PV

4 3 4