Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T15:12:00+02:00
Nr mic   /----/----/----/
nr mare /----/----/----/----/   suma 1400
1400 reprezinta suma a 7 segmente egale
1400:7=200 (un segment)
Nr mic=3*200=600
nr mare 4*200=800
verificare 600+800=1400
6 4 6
2014-03-27T15:24:46+02:00
 mic   /----/----/----/
nr mare /----/----/----/----/   suma 1400
1400 reprezinta suma a 7 segmente egale
1400:7=200 (un segment)
Nr mic=3*200=600
nr mare 4*200=800
verificare 600+800=1400
1 5 1