Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T12:31:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Luna zambitoare
Raul intuneric
Baiat zburdalnic
Fata infloritoare

2014-03-27T12:34:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Luna - infricosatoare 
Rau - baiat 
Baiat - inteligent
Fata - zambareata 
1 5 1