Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T10:20:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nica este copilul neastamparat si istet in acelasi timp. El se joaca ridicand casa in slavi, fura ciresele de la matusa Marioara si, apoi, pupaza din tei, iar la scoala, omoara muste! Pus mereu pe pozne, Nica este caracterizat, mai ales prin intamplarile pe care le provoaca ori la care ia parte
1 5 1
2014-03-27T10:25:38+02:00
Nica este Ion Creanga.
Nica este caracterizat direct cat si indirect.
El este un baiat foarte obrasnic si neascultator.
Pe langa mai este si inventiv, curajos si grijului.