Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T09:10:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


pozitiv=voinic

comparativ de superioritate=mai voinic

comp.de egalitate=la fel de voinic

comp.de inferioritate=mai putin voinic

superlativ absolut=cel mai voinic

superlativ relativ=foarte voinic

asa crezi tu...
din pacate eu nu cred la fel
Multumesc
Comentariul a fost şters
Ce am scris eu mai jos este bine nu cum ţi-ai bătut tu joc mai sus !
2014-03-27T09:14:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Gradul POZITIV = voinic
Gradul COMPARATIV : - de superioritate = mai voinic
                                         - de egalitate = la fel de voinic
                                         - de inferioritate = mai puţin voinic
Gradul SUPERLATIV : - Relativ : - de superioritate = cel mai voinic
                                                         - de inferiorite = cel mai puţin voinic
                                        - Absolut = foarte voinic , grozav de voinic , extraordinar de voinic ,
                                                           nespus de voinic , nemaipomenit de voinic

Sper că te-am ajutat ! Cel mai bun ?
7 3 7