Răspunsuri

2014-03-27T09:11:37+02:00
Aplici pitagora   , cu formula si o sa le aflii rapid si il descompui pe 32 ca sa scapi de radical,   
                           
sunt a7a
aaa si nu ai trecut inca ?
nu nam trecut la lectia asta
Vezi ca aria in triunghiul dreptunghic o poti afla in 2 moduri:
Aria tr.dreptunghic= cateta*cateta/2 si A= ipotenuza*inaltimea/2. Evident triunghiul are aceiasi arie, deci egalezi cele 2 relatii. . Teorema lui Pitagora ai facut-o: intr-un tr. dreptunghic, patratul ipotenuzei este egal cu suma patratelor catetelor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T10:47:04+02:00
A=ABxAC/BC
32radicaldin3=ABxAC/16=> ABxAC=32radical din 3 x 16
ABxAC=512radicaldin3
nu este sufficient. Iti mai trebuie o relatie intre AB si AC, ca sa poti rezolva