Răspunsuri

2014-03-27T08:47:33+02:00
213,5-98,5=115 L   98,5X1,8=1765LEI   115X1,85=2127,5   TOTAL1765+2127,5=3892,5
la urma scrie ca rezultatul este 390,05 lei
STAI SA MAI CALCULEZ O DATA
98,5X1,8=177,3 115X1,85=212,75 TOTAL390,05 IMI CER SCUZE
nui nimic mersi oricum
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-27T08:59:42+02:00
98,5x1,8=177,3 lei
213,5-98,5=115 l ramasi 
115x1,85=212,75 lei
177,3+212,75=390,05 lei costul total
3 5 3