Răspunsuri

2014-03-27T08:40:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cine ce care cat cata cati cate are fs de subiect si cd (complement direct )
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T08:46:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
"Cine, ce, care" sunt pronume relative. Se mai numesc si pronume interogative deoarece apar in propozitii interogative: 'Cine îmi dă şi mie un stilou?' Ca orice parte de vorbire, îşi schimbă forma în funcție de caz, gen şi număr doar 'care' si doar caz 'cine' , 'ce' ('cui' pt. 'cine', 'căruia', 'căreia', 'cărora' ptm 'care' in G.D.). Aceste pronume au fct. s. de S, CI, Atr.. Pentru mai multe detalii, vezi manuale specializate de gramatica.
2 5 2