Răspunsuri

2014-03-26T23:57:13+02:00
Probabil problemele care vor fi mai grele...
dar daca mai precis- de exemplu ceva legat de valenta sau de electroni?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-27T00:16:58+02:00
In clasa a 7-a partea mai dificila a materiei este legata de reactii chimice.
Clasa a 9-a este destul de grea, la chimie, se aprofundeaza cunostintele din anii anteriori si se mai adauga bineinteles si alte notiuni complet noi. Valentele le vei reface si pe ele in decursul anului scolar de clasa a 9-a, se reamintesc termenii de orbital strat subtrat. Daca le inveti la timp pe toate iti vor parea foarte usoare. 


2 5 2