Răspunsuri

2014-03-26T23:09:01+02:00
X/7=y/6=z/5=k
x/7=k⇒x=7k
y/6=k⇒y=6k
z/5=k⇒z=5k
inlocuim in relatia x+y+x=32⇒
7k+6k+5k=32
18k=32
k=32/18 simplificam cu 2
k=16/9
x=7k=7·16/9=112/9⇒x=12,(4)
y=6k=6·16/9=96/9⇒y=10,(6)
z=5k=5·16/9=80/9⇒z=8,(8)

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T23:14:35+02:00

x+y+z = 32
 \frac{x+y+z}{7+6+5} =  \frac{32}{18} = 1,(7) care se rotunjeste la 2
 \frac{x}{7} = 2 
x=7*2x = 14
 \frac{y}{6} = 2 
x=6*2x = 12
 \frac{z}{5} = 2 
x=5*2x = 10

  Sper ca te-am ajutat ! Cel mai bun ?


4 4 4