Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-16T18:22:25+02:00
Ma= (a+b)/2= (5/3+3/7+1/3-3/7)/2= 2/2=1
Si cum ai obtinut 2/2 ? :>
pai 5/3+1/3=6/3=2 si 3/7-3/7=0
iti ramane 2/2=1
Iti multumesc 1
2014-01-16T18:23:27+02:00
A=5/3-3/7 (amplificam  prima fractie cu 7 iar pe a doua cu 3).Ai sa obti 35/21-9/21 = 26/21
b=1/3+3/7(amplificam in prima cu 7 si a douaa cu 3) Ai sa obti 7/21+9/21 =15/21

media aritmetica = 26/21+15/21(totul supra 2) si calculezi

Sper ca te-am ajutat si nu am gresit! ;)