Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-26T22:03:48+02:00

a.I____I____I____I____I____I____I____I+7
b.I____I  ......................55.........................

 Diferenta este 55 .Aflam suma partilor egale :
  55-7=48
  48:6=8 ( numarul b )
  8x7+7=63 ( numarul a )
  
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T22:58:47+02:00
A-b=55 a:b=7rest7 a=7xb+7 7xb+7= 55 6xb=55-7 6xb=48 b=48:6 b=8(al doilea nr) a-8=55 a=63(primul nr)
2 5 2