Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T21:42:23+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Si in "Hagi Tudose" ca si in majoritatea nuvelelor modul de expunere dominant este naratiunea.
5 4 5
2014-03-26T21:42:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Modul de expunere este  naratiunea imbinata cu dialogul si pe alocuri descrierea.