Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T20:30:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
SUBSTANTIV,ADJECTIV,NUMERAL ,PRONUME SI CATEODATA VERB(A DANSA ESTE FRUMOS)
mersiiiiiiiiiiiiii
Subiectul poate fi exprimat prin:

substantiv în nominativ: Mașina pleacă.
locuțiune substantivală: Darea de seamă a fost întocmită repede.
numeral cu valoare substantivală în nominativ
in ce clasa esti ca nu stiu nimic din ce ai scris
2014-03-26T20:31:23+02:00
Substantiv adjectiv pronume adverb cateodata
2 4 2