mercy!!!!!!
Nu ai pentru ce ;) !
Dai la comunitate sus in dreapta si scri numele cuiva ...dupa aceea dai pe poza de la profil a utilizatorului si dai pe adauga prieten. Sper ca ti.am fost de ajutor!
mercy!!!!!
Nu ai pentru ce!

Răspunsuri

2014-03-26T20:27:05+02:00
Dai la profilul utilizat al lor si este in stanga adauga prieten si dai acolo
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-26T20:27:28+02:00
Pe acest site??
dai la comunitate sus in dreapta si scri numele cuiva ...dupa aceea dai pe poza de la profil a utilizatorului si dai pe adauga prieten..
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
am facut-o!!!!!
bine, iar mercy!!!!!
Comentariul a fost şters