Răspunsuri

2014-03-26T20:03:04+02:00
Cerul senin ca o apa cristalina se impleteste cu firele fragede de iarba. Copacii si-au ibracat noile zestre inflorate. toate animalutele ies din culcusirile lor si sunt inviorate de cantecul suav al paserelelor.

Dezvolta si poate iese ceva bun..
Sper ca te-am ajutat ;)
n-ai pentru ce! :*
te pup!!!! :*
stii, imi trebuia la scoala!!!!
M-am prins :)) si mie mi se intampla :))
:*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T20:51:35+02:00
                                    Început de primăvară                                       
 A sosit primăvara cu alaiul ei de zâne jucăuşe.           
 Petice negre se iveau ici-colo pe dealuri. Ele creşteau şi cucereau tot mai mult pânza al-
bă a iernii. Zâna a răspândit peste câmpii bănuţi de păpădii, iar deasupra florilor din grădini, pe azurul cerului, alunecau săgeţile rândunelelor. În natură plutea boarea caldă a primăverii, cu miros de pământ umed, iar şuvoaie de lumină spărgeau norii şi potopul de raze se revărsa peste pământ.  
Eu, împreună cu bunicul, stăteam pe prispa casei. M-am aşezat în poala lui şi l-am întrebat:
           
 -Bunicule, cine le spune şirurilor negre de cocoare cănd să se întoarcă acasă?
           
-Lor le spune acest lucru un future fermecat, cu antene ca nişte firişore de aţă, trimis de Zâna Primăverii.
           
-Fluturele acesta cum reuşeşte să ajungă la cocori iarna, prin viscol, fără să fie zărit de oameni?
           
 -Noi, oamenii de rând, nu ştim acest lucru, dar eu unul am auzit de la străbunicul meu că ei se preschimbă în pământeni, iar aşa trec neobservaţi.
            
-Bunicule, acum, că am aflat aceste lucruri despre cocori şi fluturi, vreau să aflu cum a apărut ghiocelul, simbolul primăverii?
            
-Să ştii că, la început, el a fost o simplă picătură de apă. Într-o zi, la începutul primă-
verii, o rază jucăuşă de soare, prima rază a anotimpului, a mângâiat acea picătură de apă. Ea s-a transformat într-un fulg de zăpadă prins într-un ac de iarbă. Şi-a desprins din gluga lui cea verde, capul, un clopoţel de argint aplecat către pământul de catifea. Aşa a luat naştere ghiocelul.               
După ce am aflat aceste lucruri am aşteptat în fiecare an cu şi mai multă nerăbdare sosirea primăverii.