Răspunsuri

2014-03-26T19:59:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sufletul asemenea unei petale de trandafir, 
finetea si eleganta se citesc pe chipul ei usor alintat de pletele sale asemanate spicului de grau
privire angelica
ochii de un verde profund ascunsi in pietre pretioase
vocea sublima ii suna a poezie
Nu la asta mă refeream, dar mă rog.. Mulțumesc .
Ceva de gen Exemplu: Are ochi caprui, parul negru
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T20:06:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prietenul meu se numeste .... .El are ochii albastrii,parul negru si cret,poarta ochelari,este inalt si slab.Este o fire amuzanta,indrazneata,sociabila,prietenoasa si iubitoare.Cel mai multi imi place la el ca este mereu zambitor si nu il intereseaza prea mult ce spun altii,el tine cont de parerea sincera a prietenilor.Ia numai note bune,la fel ca mine.Materiile lui preferate sunt franceza si chimia.Cu el nu te plictisesti niciodata.Ne-am cunoscut in clasa I si de atunci am ramas buni prieteni.   
8 4 8