Indicati functia sintactica a adverbelor si locutiunilor adverbiale sin enunturile urmatoare: *Maine,George va veni negresit. *Negresit ca Mircea a inteles foarte clar. *Ar fi fost mai bine daca plecai azi. *De buna seama ca o sa mergem la plimbare. *Imposibil sa nu ajung la timp.

2

Răspunsuri

2014-03-26T19:59:27+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T20:04:50+02:00
Maine-cct
negresit-ccm
ma bine-nume predicativ
de buna seama-ccm
imposibil-ccm

multumesc foarte mult
CU PLACERE
ma nene care este locutiunea care e adverbul ???